Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 16 juni 2017

Dromenvangers

Een paar weken geleden deed onze dochter Eline haar Communie. De laatste van onze 4 kinderen .....

Natuurlijk kreeg zij, net als haar broers, een groot feest!!
De aankleding van de "feesttent" verzorgen we bij zo'n gelegenheid zelf.

Eline vond het leuk wanneer ik iets zou haken.
Daar heb ik even over moeten nadenken ..... Wat zou er leuk en geschikt zijn voor zo'n gelegenheid ....
Al snel waren Eline en ik erover uit: Ik zou 2 dromenvangers haken!!

Eline heeft gekozen voor wit, roze en mintgroen als kleuren voor de decoratie voor haar Communie.
Vandaar dat ik 1 roze en 1 mintgroene dromenvanger heb gehaakt:



Het patroon van de roze dromenvanger kun je HIER vinden.
Ik ben alleen eerder gestopt met het patroon en heb de laatste toeren naar mijn eigen wensen gehaakt.

Het patroon van de mintgroene dromenvanger kun je HIER vinden.
Hier heb ik nog een aantal extra toeren aan toegevoegd zodat de dromenvanger in de ring zou passen.

Twee nichtjes vonden de dromenvangers zoooo leuk dat ze me gevraagd hebben er voor hun ook eentje te maken!!
Natuurlijk doe ik dat voor mijn nichtjes!!
De meiden wilden ook een roze en een mintgroene dromenvanger.
Ik heb dezelfde patronen gebruikt als bij de dromenvangers voor Eline, alleen heb ik de kleuren omgedraaid.


Ik heb nog meer decoratie voor de Communie zelf gemaakt:



Enkele weken voor de Communie heb ik diverse foto's van Eline gemaakt
met haar communiejurkje aan.
Van enkele van deze foto's heb ik bedankjes gemaakt die Eline heeft uitgedeeld aan haar gasten.
Eén van deze foto's heb ik laten uitprinten op canvas en deze canvas hing ook op als decoratie tijdens haar communiefeest:


Van een andere foto heb ik een uitvergroting laten maken en deze hing ook op tijdens Eline's communiefeest:


De dag zelf was zó om!!
Maar wat was het gezellig en wat hebben we genoten!!


Liefs van Renate
 
 



1 opmerking:

  1. Wauw! Eerst en vooral een dikke proficiat voor Eline! Schitterende foto's, Renate. Dromenvangers zijn super mooi gedaan.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen