Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

woensdag 10 december 2014

CAL 2014

Het is al een tijdje geleden dat de CAL 2014 is afgelopen. En iedereen heeft het al over de CAL 2015....
En ik heb mijn dekens nog niet laten zien.....

De dekens waren zover klaar, iedere week haakte ik netjes het "huiswerk", alleen het randje moest ik nog. Maar ja, dat was net het probleem: Ik wist nog niet welk randje ik om de grote deken wilde haken!
De deken heeft daarom een poosje aan de kant gelegen. Ik wilde geen druk randje, maar een eenvoudig randje. Aangezien ik de deken door de verschillende steken en kleuren al druk genoeg vind. Uiteindelijk heb ik besloten om toch het randje van de CAL te gebruiken!!




 
Deze deken heb ik gehaakt voor Eline.
Aangezien ze al een mooie gehaakte deken heeft (zie hier ), wil ik deze nog een poosje wegleggen.
Het idee van de CAL sprak mij aan en ik wilde graag met dit project meedoen.
Vandaar dat ik een deken voor Eline voor "later" heb gehaakt.
 
Maar ik heb 2 dekens gehaakt met de CAL!!
De andere was een babydeken in blauwtinten.
Met deze deken was ik een poosje geleden al gestopt, aangezien de deken toen al lang genoeg was voor een ledikantje.
Om dit dekentje heb ik een randje van vasten gehaakt.
 

 

 
Liefs van Renate
 

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige dekens. Heel mooie kleuren combinaties heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn ze allebei! Die van mij ligt al zolang stil. Ik moet eerst eens uitzoeken welke dikte haaknaalden ik ook alweer gebruikte...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ze zijn echt prachtig geworden je dekens. Mooie kleuren heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt en een geweldige kleurencombinatie gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn héééél erg mooi!
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kun je alsnog aan de CAL2014 beginnen of ben ik hier te laat mee. Hij is erg mooi renate. Ben echt een grote fan van je geworden.

    Grt laura grievink

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Laura,
      De CAL 2014 is afgelopen, maar je kunt zeker alsnog een deken maken!
      Op deze blog is alles te downloaden (aan de rechterkant staan de 44 weken): http://terraysleven.blogspot.nl/
      Veel plezier en succes ermee!!
      Liefs Renate

      Verwijderen
  7. Wow, je dekens zien er prachtig uit! Mooie kleurencombinatie!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan ik wil ook aan de nieuwe deken beginnen, nog een fijne kerstdagen❤

    BeantwoordenVerwijderen