Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 2 mei 2013

Van alles en nog wat ......

Ik heb de laatste twee weken niet stil gezeten! 's Avonds lekker gehaakt ....
Ik heb vanalles en nog wat gemaakt:

2 Leuke armbandjes
 

 
Nog een stelletje onderzetters, in de leuke kleurtjes waarvan ik er al 6 voor mezelf haaktte. En de bijpassende potjes waar ik laatst aan begonnen ben, heb ik ook (eindelijk) klaar gemaakt.
 
 


 


Ook heb ik nog een kledinghanger "opgepimpt", de onderste heb ik laatst al eens gemaakt ;)
 
 

Daarnaast heb ik nog 4 leuke tasjes gehaakt!
Ik was met 1 tasje begonnen, maar vond het zo leuk om te doen dat ik er maar meteen 4 heb gemaakt! Met leuke kraaltjes erop!
 





En vanmiddag heb ik nog 2 armbandjes voor mijn dochtertje gemaakt. Dit keer eens niet gehaakt, maar met kraaltjes gemaakt!!


En gelukkig vindt ze de armbandjes leuk en leuk!! (Zoals eigenlijk alles wat ik voor haar maak, wat dat betreft is ze gewoon altijd blij als ik iets voor haar maak!)




7 opmerkingen:

  1. Ja zeg, die tasjes zijn superleuk!
    dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MM ik kan niet kiezen wat ik nu het leukste vind !! Alles is zo leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Die tasjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Renate.
    Je hebt flink je best gedaan zo 's avonds.
    Maar even een vraagje zou ik van jou het patroon mogen ontvangen van de tasjes.
    Zou ze willen maken voor mijn kleindochters.
    Alvast bedankt.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marga,
      De tasjes zijn echt leuk he!
      Ik heb ze op deze blog gevonden: http://evehaakje.blogspot.nl/
      Veel plezier met het maken ervan!
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
    2. Hallo Renate.
      Bedankt voor je reactie.
      Heb de patroontjes opgehaald.
      Groetjes
      Marga

      Verwijderen
  5. Heel mooi zijn je tasjes en al je andere spulletjes ook prachtig .
    Ik wil je bedanken voor het patroon .

    Hartelijke groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen