Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 14 december 2012

De mooie dagen voor kerst....

Nog zo'n tien dagen en dan is het kerstavond!! Ik kijk echt al uit naar de gezellige dagen van Kerstmis. Samen met onze families, echt genieten!

De kerstboom staat natuurlijk ook al in ons huis. En alles in huis is al in kerstsfeer.....
 


















Ik ben ook nog aan het haken. Dit keer iets voor mezelf. Wanneer het koud is en waait, heb ik al heel snel last van mijn oren. En ik heb 2 hoofdbanden die ik wel omdoe in plaats van een muts. Maar 1 hoofdband is niet strak genoeg en de andere is niet breed genoeg (zucht...)
Daarom ben ik er nu zelf maar eentje aan het haken, in dezelfde kleur natuurlijk als mijn sjaal!



Natuurlijk ben ik ook nog aan het haken aan de deken van mijn dochtertje.

 
 
Zoals je kunt zien ben ik toch al een heel stuk!
 
En verder ben ik nog wat aan knutselen met vilt. En ik wil ook nog een kerststukje maken. En ik heb nog zoveel in mijn hoofd wat ik wil gaan haken.......





Geen opmerkingen:

Een reactie posten