Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 16 juli 2015

Poppetjes à la Lalylala 2

Een poosje geleden heb ik voor Eline een poppetje à la Lalylala gehaakt ( zie hier ).
Ze is er dolblij mee en het was heel leuk om te haken.

Daarna heb ik nóg 2 van deze poppetjes gehaakt. Alleen had ik deze nog niet laten zien.

De eerste heb ik gehaakt voor de Communie van het dochtertje van mijn vriendin.
Ik had voor haar ook een Sweetheart gehaakt ( zie hier ). De kleur van het Lalylala-poppetje heb ik hieraan aangepast:



Het gratis patroon van dit leuke poppetje kun je hier vinden.
 


 
Het patroon van deze Sweetheart kun je hier vinden.
 
En nadat ik dit oranje poppetje had gehaakt had ik zin om er nog een te haken ......
 



Dit poppetje, of zeg maar gerust pop, heb ik gehaakt met dubbeldraads Royal en Saskia garen op haaknaald 6.
Wat een verschil!!
 
Deze pop is al meteen "ingepikt"..........
door mijn kleine poppenmeisje ......
 
 
 
 
Liefs van Renate
 
 
 


8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk die poppetjes !
    Die grote is helemaal gaaf. Mooi gemaakt hoor.
    Ze staan ook op mijn lijstje om nog te haken.
    Eerst 4 minions maken,Tejo de aap en een giraf voor mijn neefjes.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, die poppen.Ze mag natuurlijk geknuffeld worden en ik vermoed dat dat knuffelen een tijdje door zal gaan!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds. En je dochter staat er mooi op. Nu is pas goed te zien hoe groot de pop wel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes, leuk zijn ze vooral ook die kleintjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leukkk! Vooral ook zo bij elkaar een mooi kleurig stel. Ik hou ervan ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk, ik hou van de kleurtjes, dat maakt ze echt tot mooie speelkameraadjes voor kleine meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleine poppetjes zien er schattig uit. Leuk idee om ook een grote zus te haken. Een heerlijke knuffelpop.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen