Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 29 januari 2015

Bungelknuffels

Nadat ik eerder al de bungelrups haakte uit het boek "Bungelknuffels en Boerderijdieren haken" (zie hier), heb ik nu nog 2 knuffeltjes uit dit leuke boekje gehaakt: het bungelvarken en de bungelkoe!




Ik had eigenlijk besloten om niet meer zoveel knuffeltjes te haken, want het in elkaar naaien van knuffeltjes is niet mijn favoriete hobby .......
Maar de knuffeltjes uit dit boekje zijn zo leuk!!
 
 
Wordt zeker nog vervolgd!!
 
 
Liefs van Renate
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. het varkentje is ook heel erg leuk. De koe heb ik ook gehaakt, die is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schattig zijn ze heb zelf de giraf gemaakt en de andere staan nog op de planning

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!! En erg mooie kleurtje heb je weer gebruikt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Renate, wat leuk weer,
    Waar haal je toch de tijd vandaan!! Ze zijn echt schattig!! Menige boer zal er jaloers op zijn!

    Liefs,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk duo. Knap gedaan. Mooie foto's trouwens.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen