Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

maandag 22 april 2013

Mutsen en tasjes

In onze regio worden er ieder jaar kerstpakketten gemaakt en persoonlijk naar arme mensen in Polen gebracht. Doordat dit persoonlijk wordt gedaan ben je er zeker van dat alles goed aankomt!!
Nu is er een vrouw uit ons dorp begonnen met het haken en breien van mutsjes, sjaals, slofjes ed. om in deze kerstpakketten te doen.

En met zo'n goed initiatief wil ik natuurlijk wel meedoen!!
Vandaar dat ik al enkele mutsjes en een sjaal heb gehaakt voor dit goede doel:

 
 
 
 
Ik heb zo'n leuke meisjestasjes gevonden op internet!! Je kunt ze hier vinden : http://www.tangledhappy.com/2011/04/spring-inspired-boutique-bags.html
 
En natuurlijk heb ik ze ook gemaakt! Een heel leuk werkje, daarom heb ik er al 4 gehaakt!
 
 

 

Er past een Nintendo DS in of een I-Pod.......
Is altijd leuk om cadeau te doen.

En ik heb mijn eerste bestelling binnen: Of ik een tasje wil haken als cadeautje voor een meisje die haar Eerste Heilige Communie doet!! Super!


2 opmerkingen:

  1. Hoi!
    wat een gave tasjes! heb jij een nederlands patroon van het groene of roze tasje? mijn schoonmoeder wil graag dit tasje haken voor mijn dochter maar snapt niks van het engels..ik hoop het!!!

    mvg marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marina,
      Ik heb alleen het engelstalig patroon van de link, sorry.
      Groetjes van Renate

      Verwijderen