Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 28 maart 2013

Sjaal

Voor de winter heb ik een warme sjaal gehaakt. Hier heb ik al veel plezier van gehad!!
Maar nu wordt het toch echt tijd dat het weer wat beter wordt en ik de dikke sjaal niet meer nodig zal hebben!
Vandaar dat ik afgelopen week een dunnere sjaal heb gehaakt. En klaar binnen 3 avonden!




Daarnaast heb ik ook nog een mutsje en een uilenrammelaartje gehaakt als cadeautje voor een pasgeboren meisje!
 
Het mutsje is een zelfgemaakt patroon en van het uilenrammelaartje is het onderste gedeelte van mezelf en het uiltje komt van dit patroon: http://www.matawisfavorites.nl/c-1911425/wagenspanner-uiltjes/
 


2 opmerkingen:

  1. Heb je een patroon van die sjaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het patroon uit een boekje van de Zeeman: Sjaals, stola's en capes (breien en haken). Kost €0,99.
      Groetjes van Renate

      Verwijderen