Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

zaterdag 2 februari 2013

Uiltjes (alweer ....)


Ja hoor, ik heb weer uiltjes gehaakt.
Deze keer geen kleine uiltjes, maar iets grotere knuffeluilen!
Vorige week heb ik een leuke knuffeluil gezien op deze blog. En dochterlief zei meteen: Die wil ik ook!!! Samen hebben we garen uitgezocht en toe ben ik begonnen. Volgens het patroon, alleen heb ik een andere snavel gehaakt en zelf 2 vleugels gemaakt. Ging best wel snel!

 
 
Zegt mijn jongste zoon daarna dat hij een groene zonder pootjes ook wel leuk vindt.....
Heb ik die dus ook nog maar gehaakt!
Is de roze uil van dochtertje ook niet meer zo alleen ;)
 
 
 

Tussendoor heb ik nog een klein uiltje gehaakt voor een jarig nichtje. Hier heb ik een sleutelhanger van gemaakt! Viel goed in de smaak (gelukkig)!
 
 
 
 
En een ander nichtje was ook deze week jarig.
Voor haar wilde ik een leuke krans maken voor in haar nieuwe huisje.
2 Mooie kransen gekocht (1 voor mijn nichtje en 1 voor mijzelf) en leuke spulletjes voor erop en toen heb ik 2 kransen gemaakt.
De linkse is voor mijn nichtje (als ze deze krans moe is kan ze alles eraf halen en zelf haar fantasie laten gaan) en de rechtse is voor mezelf.
 
 

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten