Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 10 januari 2013

Poppenmoeder

 


Mijn dochtertje heeft een BabyBorn pop: Liselotje. En Liselotje wordt toch zo goed verzorgd door haar "moeder"! Er wordt met haar gewandeld in de poppenwagen, ze wordt geknuffeld, ze krijgt haar flesje, ze krijgt andere kleertjes aan ....
Dochterlief is een echt poppenmoedertje!!!
(Is heel erg leuk, na 3 jongens die alleen maar met tractors bezig waren/zijn!!)


Ze heeft een (fel roze geverfd) poppenbedje voor haar pop gekregen. En nu heb ik een sloopje en een dekentje hiervoor gehaakt. In dezelfde kleuren en garen waarmee ik de deken/sprei voor het bed van mijn dochter ben aan het haken. Alleen een ander motief.



 
Maar dit is niet alles wat ik voor mijn kleine poppenmoedertje en haar pop heb gemaakt!
Een half jaar geleden heb ik nog een dekentje voor over de poppenwagen gehaakt.
Natuurlijk ook in het roze ;)




 
En rond die tijd heb ik toen ook een boekje gekocht met patronen van gehaakte kleren en accessoires voor de BabyBorn.
Uiteraard heb ik toen ook iets voor Liselotje gehaakt, nl. een jurkje, een hoedje en een tasje!
En nu ga ik weer eenzelfde jurkje haken, maar dan eens in een andere kleur ;)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten