Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 25 januari 2013

Kleine projectjes

De laatste dagen heb ik veel kleine projectjes gemaakt. Ik heb niet stil gezeten! 's Avonds haken en in mekaar naaien voor de televisie...

Ik heb een nog kleiner uiltje gehaakt bij de 2 groene uiltjes.


Nu is het dus een klein gezinnetje ;)
 
Daarnaast heb ik ook een klein vogeltje gehaakt.
Het is niet zo heel goed te zien, maar het vogeltje heeft een superleuk staartje!
 
 
 
 
En soms heb je van die projectjes die niet zo leuk uitvallen ;(
Helaas ... Zo is het geval bij dit kuikentje. Ik vind de kleur geel niet mooi en de oogjes zijn te klein (ik heb op het moment geen grotere zwarte kraaltjes).
Maar ik vind het toch niet te lelijk om niet op deze blog te plaatsen!
 
 


Ik heb al vaker schaapjes gehaakt. Dit doe ik dan met van dat pluizig garen.
De eerste keer was echt moeilijk! Maar het gaat steeds makkelijker. Met dit garen kun je bijna de steken niet zien! Maar ik heb er nu een handigheid in gevonden en met dit garen zie je het toch niet wanneer je een steek te weinig of te veel hebt.
Enkele weken geleden heb ik de roze gehaakt en vorige week heb ik de blauwe gehaakt. En ik heb ook alweer een bolletje wit garen meegenomen om (ooit eens) een wit schaapje te maken.
 
 


Wat een schatjes! En ze zijn superzacht!!
 
 
En daarnaast heb ik ook nog een kledinghangertje gehaakt! Het resultaat is echt mooi (al zeg ik het zelf!).
Weer zo'n leuk werkje en redelijk snel klaar. Daarom heb ik nog extra kledinghangertjes meegenomen, zodat ik nog meer hoesjes kan haken.
 
 

 
Eigenlijk zonde om hier kleertjes aan te hangen!
 
 
Ik heb ook nog een leuke sleutelhanger gemaakt. Een cadeautje voor een nichtje!!
Met bijpassend zelfgemaakt kaartje natuurlijk.
 

 
 
Momenteel ben ik bezig met een leuke hanger voor op de kamer van mijn dochtertje! Is bijna klaar en dan zal ik het zeker laten zien!!
Ook ben ik nog bezig met enkele cadeautjes. Ter zijner tijd zal ik dat natuurlijk ook laten zien, maar daar moeten jullie nog even op wachten!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten