Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

dinsdag 15 januari 2013

Eindelijk .....

Het heeft een tijdje geduurd, maar mijn blog heeft nu ook eindelijk een foto onder de titel staan!!
Ik had me nog niet zo verdiept in het samenvoegen van diverse foto's in 1 foto en ook nog niet zo in Blogger (oeps..). Gewoon omdat ik haken veel leuker vind!
Maar nu dan toch!!

In mijn vorige blog heb ik diverse gehaakte spulletjes laten zien die ik had gemaakt voor de BabyBorn van dochterlief. En daardoor had ik weer zin om iets voor haar pop te haken.
Het zijn 2 setjes geworden, 1 in blauw en de andere set in oranje.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Renate

    wat een lieve poppen kleertjes heb je gemaakt ,echt schattig .
    Groetjes van Geerke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor welke maat pop en heb je patronen? Ik zoek popmaat 34 cm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is voor de gewone Baby Born, ca. 43 cm.
      Ik heb ondertussen diverse poppenkleertjes gehaakt en ook diverse patronen gemaakt. Deze kun je vinden aan de rechterkant van deze blog onder de gratis patronen.
      Verder staan in dit blogbericht ook links naar patronen voor Baby Born -kleertjes:
      https://renatehakenenzo.blogspot.nl/2014/08/kleren-voor-baby-born-pop.html
      Als je een beetje handig bent met haken kun je de patroontjes aanpassen voor de kleinere pop.
      Groetjes Renate

      Verwijderen