Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

zondag 2 december 2012

Happy weekend

Wat hebben we dit weekend toch genoten! Vrijdag en zaterdag met bezoekjes aan Sinterklaas!! Dochterlief is helemaal weg van deze vriendelijke man met zijn witte baard! En de grote broers van 10, 13 en 16 profiteren hier natuurlijk ook van: Als kleine zus haar schoentje zet, worden de (grote) schoenen van hun ook gezet!!



En vandaag hebben we een heerlijke dag gehad met mijn ouders en mijn zus en haar kinderen. Mijn ouders zijn vandaag 40 jaar getrouwd!!! Trouwfoto's van 40 jaar geleden gekeken, lekkere (door Pap gemaakte) taart gegeten, heerlijk gegeten, kortom een hele gezellige dag gehad!!!

Ik ben dit weekend dus niet zo heel creatief bezig geweest.
Wel heb ik een adventsstuk gemaakt. Ik was het eigenlijk moe om ieder jaar een adventskrans te maken en wilde nu eens iets anders. Het is dus deze keer een stuk geworden met de kaarsen allevier bij mekaar.



Ook heb ik nog 2 uiltjes gemaakt. Ze zijn niet zo groot, maar 6 cm. Maar ik vind ze zelf heel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten